Skupinové cvičenia

Pilates Zdravý chrbát

Náš koncept Zdravý chrbát vychádza z Pilates clinic method. Pilates clinic method spája tradičný prístup Josepha Pilatesa s najnovšími poznatkami zo sveta fyzioterapie a pohybovej medicíny. Vďaka tomu je výbornou formou pokračovania v cvičení po ukončení rehabilitačnej liečby a tiež vhodnou voľbou prevencie pred ťažkosťami s pohybovým aparátom. Pravidelný tréning Pilates metódy vedie k lepšiemu držaniu tela, koordinácii pohybov, ladnosti, flexibilite a sile. Hlavným pilierom Pilates techniky je naučiť sa spojiť jej 9 princípov do jedného celku. Ide o dych, centrum tela (CORE, alebo hlboké brušné svaly), kontrolu, koncentráciu, izoláciu, rutinu, precíznosť, presnosť a plynulosť pohybu.

Panvové dno

Cvičenie určené pre ženy, ktoré chcú na svojom tele pracovať. Na lekciách sa spolu pokúsime objaviť svaly nášho panvového dna a dostať ich do dobrej kondície. Cvičenie je vhodné pre ženy po pôrode, trpiace nepravidelnou alebo bolestivou menzes, trpiace častými gynekologickými alebo urologickými ochoreniami, trpiace stresovou inkontinenciou, ženy, ktoré nemôžu otehotnieť alebo donosiť dieťatko, ženy, ktoré majú problémy s orgazmom, alebo pre tie z Vás ktoré sa chcú o svoje panvové dno starať ako prevencia pred urogynekologickými ťažkosťami. Cvičenie obsahuje relaxačné a mobilizačné techniky ale tiež jednoduché posiľňovacie cvičenia. Cvičíme výhradne formou kurzu alebo individuálne pre väčší komfort a pochopenie problematike.

Yoga

Zahŕňa okrem zahrievacích cvičení aj prácu s rôznymi asanami, strečing, meridianové a energetické cvičenia a na záver relaxáciu. Hodiny sú koncipovane pre začiatočníkov až mierne pokročilých cvičencov. Výber asan  zohľadňuje úroveň fyzickej a psychickej pripravenosti a je nastavený na progresívne zlepšovanie a zdokonaľovanie.

Bežecké tréningy

Chcete aby sa beh stal súčasťou Vášho životného štýlu?  Na skupinovej hodine sa naučíte bežeckú abecedu, vhodnú rozcvičku, správnu techniku behu a dýchania a tiež záverečný strečing. Lekcie intenzitou prispôsobujeme konkrétnej skupine bežcov. Nie je cieľom 60 minút stráviť behom, ale naučiť sa ako zlepšiť svoj vlastný bežecký tréning, prípravu naň, či záverečný strečing. Chceme vytvoriť komunitu ľudí, ktorých spája nadšenie z behu. Nové priateľstvá, zážitky, spoločné nadšenie, zábavu a relax. Naša bežecká trénerka Monika Vás bude motivovať prekonať samých seba a dobehnúť k vyšším cieľom.

Funkčný tréning

Funkčný kondičný tréning predstavuje cviky, ktoré napodobňujú aktivity a pohyby bežného života. Je jedným z najefektívnejších tréningov pre zvýšenie celkovej kondície a svalovej koordinácie tela. Snaží sa vytvoriť takú skladbu cvikov, ktoré vám pomôžu prevádzať bežné denné aktivity s vyššou výkonnosťou a nižším rizikom úrazu. Tréning je prevažne s vlastnou váhou a s využitím pomôcok ako trx, bosu, kettlebell, expandery, fitbally…. Jeho cieľom je naučIť vás používať vlastné telo v záťažI, zvýšIť svalovú silu, zlepšIť kondíciu, zlepšIť koordináciu pohybov a rovnováhu. V neposlednom rade reguluje vašu telesnú hmotnosť  a pomáha vytvarovať vaše telo. Celá lekcia je doprevádzaná motivujúcou hudbou, ktorá stupňuje váš výkon a vaše telo si tak zvyká na prácu vo vyššej intenzite.

Zdravé chodidlo 

Práca s chodidlami je dôležitá pre správne držanie tela, správu chôdzu či ovplyvňovanie športového výkonu. Problémy s chodidlami v mnohých prípadoch súvisia s bolesťami chrbtice, kolien a bedrových kĺbov. Pri cvičení aktivujete nielen svalstvo plosky nohy, ale aj svalstvo celej dolnej končatiny a trupu, a teda pracuje na stabilizačnom systéme celého tela. Footwork je vhodný najmä pri plochých nohách, vbočenom palci (tzv. Hallux valgus) poúrazových stavoch, nestabilite chodidla, výrone a podvrtnutí ale i nesprávnom držaní tela. Takmer všetky bolesti spojené s chodidlami vznikajú pri ich deformácii. To môže vzniknúť dedičnosťou, nosením neprimeranej a nesprávnej obuvi, ale tiež aj obezitou, keďže chodidlá neznesú nadmernú záťaž, prípadne vplyvom cukrovky či iných ochorení. Vďaka jednoduchým cvikom, ktoré môžete robiť aj doma, nohám uľavíte a posilníte tým svaly nôh, ktoré vás nosia po celý život. Chodidlá sa vám za to poďakujú.

TRX

Cvičenie na závesnom systéme  TRX je efektívny spôsob budovania silného stredu tela (CORE) a rovnomerného zvýšenia svalovej sily. Posilňovacie a strečingové cviky na závesnom systéme vedieme so zreteľom na správne prevedenie pohybu, vďaka čomu docielime úžasný benefit v lepšom držaní tela a zmiernení či odstránení bolestí. Cvičenie je vhodné pre každého, od začiatočníkov, až po športovcov, bez rozdielu veku či pohlavia. Pre každého kto má chuť urobiť zmenu a niečo pre seba.

Bodystyling

Máte chuť rozvlniť vaše telo a zároveň ho posilniť ? Ak áno táto lekcia je ako stvorená pre vás. Body styling / aerobic zlepší vašu kondíciu, spevní vaše telo a popri tom sa uvoľní množstvo endorfínov, ktoré vám prinesú radosť a chuť do života. Naučíte sa rôzne tanečné zostavy, posilníte svoje problémové partie a zrelaxujete pri skvelej energickej  hudbe.

Strečing

Cvičenie na zlepšenie mobility svalov a kĺbov v rámci prevencie zranení pohybového aparátu.  Využivame jednoduché pomôcky ako sú valce a loptičky, ktoré nám pomôžu k rýchlejším výsledkom cvičenia. Lekcie sú určené najmä pre športovcov, ktorí na strečing vo svojich tréningoch zabúdajú, alebo chcú na svojej mobilite zapracovať viac.  Kombinujeme rehabilitačné techniky a cvičenie  pilates či jogu s cieľom dostať voľnosť do vášho pohybu.

Tehuľky

Zdravé cvičenie pre Vás a Vaše rastúce bruško. Získajte množstvo potrebných informácií ako uľaviť od bolestí vašej chrbtice z dôvodu narastajúceho bruška, alebo ako uľaviť vašim napuchnutým nohám.  Naučíte sa rôzne cviky pre uvoľnenie ako aj aktiváciu celého tela.  Pomocou cvikov na fitloptách, podložkách ale aj využitým iných cvičebných pomôcok bude pre Vás cvičenie radosťou. Cvičenie pre tehotné mamičky vedie skúsená fyzioterapeutka Radka. Môžete si vytvoriť tak jedinečnú komunitu a nové priateľstvá.

Kontaktujte nás

Máte otázky? Neváhajte nás kontaktovať...

Not readable? Change text. captcha txt